Midlertidigt nedbrud Mandag 4th juli 2022 09:40:00


Vi har konstateret generelt nedbrud, der betyder at man ikke kan tilgå Temponizer. Vi arbejder på højtryk for at få fundet årsagen og rettet problemerne inden for kort tid.

Såfremt du ønsker indsigt i hændelsen og sagsforløbet er der her et link til rapporten. https://docs.google.com/document/d/1YV2nohnhALVx8ebK64bjMWL79gHOGVDd8L56J6GV7dU

  • Hvis du har spørgsmål eller indvendinger til forløbet beskrevet i ovenstående rapport, hører vi gerne fra dig.

Vi er nu tilbage på normal drift af Temponizer platformen. Vi monitorerer naturligvis situationen nøje, men forventer ikke yderligere udfald. Den teknisk ansvarlige i vikarbureauet vil modtage en mail med hændelsesrapporten, der vil give indblik i gårsdagens udfordringer. Vi beklager meget de gener det har påført bureauer, vikarer og kunder. Tak for tålmodighed.

App'en er nu tilgængelig igen - Vi beklager ulejligheden

I denne ekstraordinære situation holder vi support-telefonerne åbne efter kl. 16.00. Det er tiltænkt henvendelser angående manglende tjeneste og nedbrud og ikke til almen supportsager.

Vi arbejder stadig på højtryk for at få tingene tilbage til normal.

  • Vi beklager ulejligheden endnu en gang.

Grundet nedbrud hos Sentia, en af vores leverandører, oplever vi at vores database ikke kan tilgås som normalt. Fejlen er under udbedring og dette medfører øget trafik på serverne,. For at sikre driften bliver vi derfor nødt til at lukke ned for vores APP. Vi åbner den så snart udfordringen er løst.

  • Vi beklager meget ulejligheden.

Vi kan nu konstatere at udfordringen er under udbedring og at der kommer hul igennem til flere og flere brugere. Vi fortsætter udrulning af fikset og skynder os alt hvad vi kan.

  • Vi monitorerer situationen nøje og sidder klar ved telefonerne.

Vi kan konstatere at nogle brugere kan tilgå systemet ved at bruge datadeling fra deres mobil-telefoner og andre med VPN forbindelser. Er man på et TDC netværk, kan man bruge datadeling fra telefon og tilgå Temponizer som normalt.

  • Vi fortsætter naturligvis fejlretningen og beklager ulejligheden.

Efter at have kørt test, kan vi konstatere at der ikke er tale om interne problemer i Temponizer systemet. Vi undersøger eksterne tjenesteudbydere for at kunne bringe en ny status.